jueves, 17 de mayo de 2012

REC.05


La propera edició del Rec.05 Experimental Stores ja és aquí. Els dies 7, 8 i 9 de juny, de 10h a 22h, el barri del Rec d’Igualada es convertirà, per sisena vegada, en un show de moda, shopping i cultura.
Tres dies de pop up stores en velles fàbriques on més 40 marques hi faran les seves vendes especials d’estocs amb descomptes del 60%, 70% i 80%.
A Rec.05 hi trobaràs un total de 40 marques i dissenyadors en 25 pop up stores. A les marques de cada edició s'hi afegeixen noves grans marques per home i dona, a més d'una àmplia oferta de marques
de moda infantil de disseny. A Rec.05 també hi trobaràs música en viu, sessions de dj., recitals de poesia, exposicions i moltes coses més. Com sempre, amb cada tiquet de compra podràs prendre una
Estrella gratis al Bar Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.05.
D'altra banda, ja és online el circuit oficial de Rec.05 a www.tinyurl.com/recstores: hi trobaràs totes les pop up stores i t'ajudarà a organitzar-te la visita. També t’informem que el proper dilluns 21 de maig comencem un concurs a la fanpage de Facebook de Rec.0 on podràs guanyar 300 euros per gastar-te al Rec.05, a més d’una nit d’hotel i un sopar o dinar.
Més informació a la web www.recstores.com, a www.facebook.com/recstores i pots seguir-nos a @recstores.

La próxima edición del Rec.05 Experimental Stores ya está aquí. Los días 7, 8 y 9 de junio, de 10h a 22h, el barrio del Rec de Igualada se convertirá, por sexta vez, en un show de moda, shopping y cultura. Tres días de pop up stores en viejas fábricas donde más 40 marcas harán sus ventas especiales de stocks con descuentos del 60%, 70% y 80%.

En Rec.05 encontrarás un total de 40 marcas y diseñadores en 25 pop up stores. A las marcas de cada edición se añaden nuevas grandes marcas para hombre y mujer, además de una amplia oferta de marcas de moda infantil de diseño. A Rec.05 también encontrarás música en vivo, sesiones de dj., Recitales de poesía, exposiciones y muchas cosas más. Como siempre, con cada ticket de compra podrás tomar una Estrella gratis en el Bar Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.05.

Por otra parte, ya está online el circuito oficial de Rec.05 a www.tinyurl.ccom
/recstores: encontrarás todas las pop up stores y te ayudará a organizarte la visita. También te informamos que el próximo lunes 21 de mayo empezamos un concurso a la fanpage de Facebook de Rec.0 donde podrás ganar 300 euros por gastarte el Rec.05, además de una noche de hotel y una cena o comer.

 Más información en la web www.recstores.com
, en www.facebook.com / recstores y puedes seguirnos en @ recstores.

2 comentarios:

Stephanie Scarpa dijo...

Great event :)

Love
S / http:// mydarlingsolitude.blogspot.com

MONICA SORS dijo...

Qué buena pinta tiene el evento...
Muchísimas gracias guapa por tus palabras sobre mi aventura de irme a vivir a Cancún!!
Besitoo
M.

Contatori per sitocontadores web